Friday, February 20, 2009

Olen tugev , kuid ometigi vajan sind , olen muutlik, kuid ei muutu iial , tahaks luua aga tean et lõhuks vaid , mul on valus aga ma ei karju , naeratades pisaraid vaid peidan, ei olnud su sihtpunkt - olin su retk , me vahel haavame , kuid ei purusta iial , tahame teada , kuid ei küsi , lasen sul minna aga südames hoian .. olen eksinud , kuid su kunagi leian ..

* But the LORD said to Samuel, “…The LORD does not look at the things man looks at. Man looks at the outward appearance, but the LORD looks at the heart.”

* Ignore me if you need to but don't ignore love. It's what I am fighting for.

* et ta teie käest ei kaoks, tuleb tema kätt tugevalt pihus hoida ja mitte hetkekski lahti lasta !

* Don’t care so much for me, I may get used to it. Don’t come so near to me, I may not be able to detach from it. Don’t put so much faith in me, I may not be able to handle it.Don’t touch me the way you do,I may not be able to get over it.Don’t become a part of my life,because without you, I won’t be able to live it. Don’t make me fall for you, I may not be able to fall out of it. Don’t come into my life if you have to leave one day. Don’t give me the hope that it’s forever you're gonna stay. Because love is an emotion I won’t be able to hide.When love isn’t reciprocated with love, it hurts deep down inside.Don’t start something that I won’t be able to end. Don’t make me believe that you can be more than a friend. Because at the end of it all,I don’t wanna hear you say ” I’m sorry, but I never felt the same way!”

* Olen lihtne naine.Kui tulen, siis lähen.Kui lähen, siis mööda.Kui jätan, siis maha.Kui annan, siis võtan.Kui võtan, siis palju!

* Ma ei löö kaks korda, see oleks laiba mõnitamine!
* Only dead fish goes with the flow!

* Kui näed,et olen sinusse meeletult,pööraselt, lõplikult armunud siis ole nii hea ja lase mind maha!Sest järjekordselt pettuda pole mul lähima 5 aasta jooksul plaaniski!

* * Inimese pisaraid ei peata miski, kui hinges on tõeline valu . .

* TAHAN LEXUST MAJA ETTE,SUURI RASKEID KULLAST KETTE,VESIROOSE VANNIVETTE,VARBAID PANNA SULAMETTE,ET SA KANNAKS SÖÖKI VOODI,VISA KAARDI ANNAKS POODI,KÕIGE KALLI JÄRGI ISU,OLEN KOOKOS MITTE NISU.MINA TEEMANDITE NAINE.SILE, HOOLITSETUD, KAINE.KRISTALLSEKS LIHVITUD MU MAINE,AINULT HIND ON EBAMAINE !

* Võimatu oleks sõprust sõnastada: see hõlmab inimsoo ülekohtu, heasoovlikkuse ja õigusemõistmise - sõber on su prokurör, advokaat ja kohtunik. Kui vajad advokaati, ei asenda sõber teda kohtunikuga, kes kaitsmise asemel hakkab õigust mõistma; kohtunikku prokuröriga, kes õiglase otsustamise asemel süüdistab; ja prokuröri advokaadiga, kes ausa väljaütlemise asemel eelistab meelitusi öelda.

* On esta aisement dupé par qu’on aime [Me laseme end kergelt lollitada inimestel, keda me armastame] (autor teadmata)

* And when you begin to miss me, just remember that it was you, who let me go.

* Vaata peeglisse ja sa näed millest ma mõtlen .
* Krhav Bertrand Russel Armastust karta tähendab karta elu ja need, kes elu kardavad, on juba kolmveerandi võrra surnud.
* SolonTee sõbrale etteheiteid omavahel, aga kiida kõikide kuuldes
* Sir James Matthew BarrieÄrgem pidagem kedagi, kes armastab, täiesti õnnetuks. Isegi vastamata armastusel on oma vikerkaar.
*Krahv Lev TolstoiHämmastav, kui levinud on meelepete, et ilu on headus.
* Henrik IbsenKõige tugevam isiksus maailmas on see, kes suudab olla üksinda.
* Henry Wadsworth LongfellowUsu mind, igaühel on oma salamured, mida maailm ei tea, ja sageli peame mõnd inimest kalgiks, kui ta on vaid kurb.
* Ärge valage värskeid pisaraid vanade kurvastuste peale.Euripedes
* Inimese iseloom on tema saatus.HerakleitosKui sõber on hädas, siis ärge kiusake teda küsimustega, kas saate midagi teha. Mõelge see midagi välja ja tehke ära.Edgar Watson Howe
* Karistada võib vaid see, kes armastabRabindranath Tagore
* See kumb armastab rohkem, on halvemal positsioonil ja peab kannatama.Thomas Mann
* Giving up doesn't always mean you are weak;sometimes it means that you are strong enough to let go !

*
Beat me hate me you can never break me

*
Ma ei maksa midagi aga olen väärt palju, ma rikastan neid, kes mind saavad, tegemata vaeseks neid, kes mu ära annavad. Ma kestan ühe hetke aga mälestus minust võib kesta terve elu. Ma olen puhkus väsinule, lootus meeleheitnule, päikesekiir kurvale ja parim vastumürk murele. Mind ei saa osta, müüa, laenata ega varastada, sest ma ei oma mingit väärtust enne kui ma ennast kellelegi annan...ma olen alati selline nagu olnud olen


* Friend .. I cannot stand alone. I need your hand to hold, the warmth of your gentle touch in my world that's grown so cold.Please be a friend to me and hold me day by day. Because with your loving hand in mine, I know we'll find the way

*ma nägin, et kõndisime liivarannas. seal olid kahed jalajäljed . . ühed minu ja teised Sinu omad. Sa olid alati mu kõrval. ALATI ! Sa laulsid mulle, Sa nutsid koos minuga, Sa pahandasid minuga, Sa laususid iga 5 minuti tagant, kui väga minust hoolid ja armastad. kuid üks hetk ma murdusin. ma tahtsin surra ja kaduda igaveseks. ma nutsin ja nägin, et liivarannal olid alles vaid ühed jalajäljed. ma hüüdsin Sind ja küsisin, miks Sa jätsid mu kõige raskemal hetkel üksi? kuid Sa vastasid: "tol hetkel, kui liival olid kahed jalajäljed, suutsid Sa veel minu kõrval käia, kuid kui juhtus miski, mis Su murdis, kandsin ma Sind oma kätel. sellepärast asetsesidki liival ainult ühed jalajäljed. ma ei jäta sind. kunagi."

*on uus päev .. päike taaskord sinu näoga

* Ma olen isekas, kannatamatu ja veidi ebakindel. Ma teen vigu, ma väljun kontrolli alt ja aeg-ajalt on minuga raske toime tulla, aga kui sa mu halvimate külgedega hakkama ei saa, siis põrgupäralt sa ei vääri mu parimaid külgi !

*
Noh, ma olen selline naljatilk, kes teeb nii peent nalja, et ainult ise aru saab. Aga endal on küll lõbus

* you asked what was wrong .. i smiled and said NOTHING, then i turned around and whispered EVERYTHING :)

* Vahel soovid midagi nii südamest, et tundub olevat võimatu seda kusagile edasi lükata, oodata. Aga kui jagad oma siira ootuse paljudesse päevadesse, siis maheneb see tükkideks, igasse päeva tükike. Alati kui haarad oma ootustesse aega juurde, jaguneb see iseenesest. Nagu täidaks vesi kõik õõnsused ja jätaks järele ühe sileda ja rahustava ning korrapärase tasandi.

* Elu on lihtsam, kui me arvata oskame: võimatu tuleb lihtsalt heaks kiita, möödapääsmatuga hakkama saada ning väljakannatamatut taluda. Läbikukkumist elus võiks võrrelda porilompi kukkumisega. Ebaõnnestumise pärast ennast hukka mõista tähendab sama, mis porri pikali jääda. Ole mees ja tõuse ometi püsti! Sa võid libisenud olla, kuid see ei pea korduma!

* Paistku headus sinu näost, sinu silmadest ja sinu tervituse soojusest. Olgu sul alati varuks rõõmus naeratus lastele, vaestele, kõigile, kes kannatavad ja on üksi. Anna neile mitte ainult abi, vaid ka oma süda.

* Sometimes we put up walls- not to keep people away, but to see, who cares enough to break them down ..

*

No comments: