Monday, February 23, 2009

Ma ei saa anda lahendust kõigile elu probleemidele, kahtlustele või hirmudele. Aga ma võin sind kuulata ja me võime koos vastuseid otsida.Ma ei saa muuta sinu mineviku, ei saa kaotada kogu seda südamevalu ja kannatusi. Ma ei saa muuta su tuleviku ja eesolevaid teadmatuid juhtumisi. Aga ma saan olla siin nüüd ja praegu, kui sa mind vajad .Ma ei saaa hoida su jalgu väsimast. Ma saan ulatada sulle ainult oma käe, et sa saaksid sellest haarata, kui hakkad kukkuma.Sinu naudingud, saavutused ja õnn ei ole minu. Aga siiiani ma olen valmis jagama sinuga su naeru.Sinu otsused siin elus ei ole minu teha ja mina ei tohi neid hukka mõista. Ma võin sind ainult toetada ja julgustada ja aidata sind kui sa seda palud.Ma ei saa teha seda, et ükski sõprus ei puruneks, et su väärtused ei kaoks. Aga ma saan sinu eeest palvetada, sinuga rääkida ja sind oodata.Ma ei saa anda sulle eesmärke, mis mina olen sinu jaoks püstitanud. Aga ma saan anda sulle ruumi muutuda, kasvada, saan anda ruumi, et sa oleksid sina ise.Ma ei saa hoida su südant murdumast ja haiget saamast. Aga ma saan nutta koos sinuga ja ma olen alati valmis, et aidata korjata üles tükid ja panna need tagasi õigesse kohta.Ma ei saaa sulle öelda, kes sa pead olema. Ma saan sind ainult armastada ja ollla su sõber.

No comments: